目前日期文章:201002 (13)

瀏覽方式: 標題列表 簡短摘要

1/4/2010

一样。。还是凌晨5点。。。压力依然超级无限大。。。

很多时候。。很多事情。。都不会发生得跟你想象中的一样。。

每个人。。。看事物的方法及重要性都不一样。。。

有时候。。。就算我们大家处的情况不一样。。。想法与做法也有可能不一样。。。

更何况。。有好多时候。。。别人所想的。。与他所做的也会不一样。。。

真真假假。。。家家真真。。。是我们无法控制的。。。

有好多时候。。。我都告诉自己。。。要做好我们应该做的东西。。

也许。。。。可能是这样。。。我必须作的。。承担的。。。越来越多。。。

这些事情。。。都没有对于错。。。是看你怎么看待。。。及改变自己。。来适应这些环境。。。。

不要在哪儿怨天怨地的。。。。把责任统统推给别人。。。。

其实。。。有好多时候。。。我们自己。。。并没发现。。。我们的确是在转牛角尖。。。

既然。。。。事情已为事实。。。我们能做的。。就只有改变自己的态度。。。

不要过于执著。。。因为。。。太过于执著会让我不快乐。。。。

上了大学这么久。。。我想。。。我已经好多了。。。起码。。。懂得如何处理压力及情绪。。

失控痛哭得情况少多了。。。。

但有时。。。还是必须哭。。。

因为哭。。。也是一种解脱。。。

一切的一切。。。都是我做的选择。。。。

我必须。。为我的选择负责任。。。加把劲。。。完成一切的一切的选择。。。与责任。。。

23/3/2010

I will be having my last midterm paper later...

a little bit nervous n i dont know y...i keep feel like tis is my final exam paper =.=" lolzzz

anyway....i will feel a bit relief after tis midterm....although more n more task coming up!

multitasking skill is very very important for me in tis stage...

a lot of things tat have to be done in a short period of time given...

anyway..although i will be really busy after this...*although already busy la*, i wll still keep my promise n blog more!!!!

a surprise MAYBE coming up! hopefully...its related to my fashion diary~

i didnt buy much clothes recently anyway...mix n match will be my strategy for tis month =.="""

n now only i know i can still enjoy my life without shopping =.=""

cz i realized tat there r so much fun besides shopping!

movie + vacation trip + good food! yeah! other entertainment as well...

but anyway...i still love shopping! i m still happy without shopping, but i always feel something missing in my life without shopping =.="

k la! i shall stop murmuring here about shopping n watever that i can/will do after tonight's paper!

chao~ wish me luck n i shall see u guys tonightttttttttttttttttt....i mean....today midnight~ hehe

 

17/3/2010

DSC00619.JPG

DSC00618.JPG

Back from longgggggggggggggg hiatus!

Hi guys! r u guys still here? lolzz

Seriously, i had been busy for a couple of weeks..everthing does not come in sequence..

n i have 2 midterm papers next monday n tuesday continously...

really hope everything goes well n i shall back to blogging again on next Tuesday!!!!!

there r lots n lots n lots of delayed blogpost! but i think those r the important memories that i should really blog it out~

c ya again next tuesday~ WAR again! =.=""

 

ps to myself : dont give excuses! LET's GET IT STARTED!!!!! jia you!!!!!!!!!!!!!!!!

1/3/2010

I've just skipped a class due to the most heavy thing in the world! - eyelids =.="

I had been sleeping at around 5-7am for 4 days continously....

It's not that i busy until i have to sleep so early...

The first day is bcz ..yes! I'm freaking busy =.=""

the second day is bcz of the 1 slirp of Teh tarik eyes =.=""

the third day is bcz of the San Fransico's Mocha love! =.="""

n yesterday is bcz................I'M GOIN TO TAIWAN!!!!!!!!!!!!

OMG!!!! I CANT BELIEVE THAT I'M GOIN TO TAIWAN!!!!!!!!

N  N  N I'M GOIN TO REDANG SOON!!!!

N  N  N I'M GOIN TO BANGKOK SOON!

N  N  N I'M GOIN TO TAIWAN SOON!!!!!!!!!!!!!!!

Sherlyn 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(6) 人氣()

Hello guyss!!!! I know I know I know :(

I have not been here for so many days d :(

I hope it will never happen again.....but i bet it will happen again next week :(

I was way too busy nowadays! my schedule all pack with events, assignments n test!

I'm gonna faint soonn..... =.="

ok...now back to the topic!~

I tot previous post would be the longest cny picture post but i'm WRONG! :(

cz here's the longest one! but its a combination of chu 3,4,5,6, 7~ =.=""

Chu 3

DSC00553.JPG DSC00557.JPG

Tat's chu 3333333!!! we didnt go anywhere that day! cz the weather is so hot!!!!!!  n we r jz lazy after all~

Chu 4

DSC_0226.JPG

da lion! roarrrrrrrrr

DSC_0229.JPG

wah! oh-so-vintage!

DSC_0232.JPG

ok la! i tell u wat! my bone cracked after all!

DSC_0236.JPG

she loves to sit on me....EVEN JUMP ON ME!!!! =.=""""  ohya! tat's the skirt from Singapore~

DSC_0237.JPG

OMG! i miss DSLR again! again n again n again :( I;m gonna work hard in future!

DSC00568.JPG

my pig biao mei!!!!!!!! she grown up a lot! I'm actually kinda touch when she talk to me....she really grown up a lot!

I'm so gladd to hear tat! biao mei i love u!!!!!

Chu 5

Image033.jpg

KEK LOK SI ATTACK!!!!

Image030.jpg

Image034.jpg

ppl DRIVE UP we CLIMB UP!!!!! WALAO!!!! I Nearly faint there ar!!!! SO goddamn long didnt exerciese d!!!!!!

It was tiring! but i dont know wat's reason tat i'm actually felt more happy tat time! lolzzz

Image812.jpg Image814.jpg

Image001.jpg Image004.jpg

awwww! i love this bardot paperdoll top dress very much!!!! cz it's really comfortable!

Image008.jpg

Image009.jpg Image011.jpg

nice view from kek lok si!

Image022.jpg

Image012.jpg Image013.jpg Image014.jpg

da largest guan yin! ahmitaba~

Image016.jpg  Image018.jpg Image019.jpg    

I always refuse to go kek lok si cz i tot nothing special there n only auntie n uncle like to go there...

but i was wrong ~ although i ve been there for so many years, kek lok si is still an attractive place for families gathering~

 

Chu 6

My valentines day!~ at Winter Warmers!!!!!! A restaurant that i love it so much!

Image035.jpg

Image055.jpg

Image044.jpg

i didnt know there r stil some presents for me =.=" but i'm still happy ~ wee wee

Image046.jpg

nice o not his top? i choose one ar!!!!! eheheh lolzzz

Image047.jpg Image050.jpg Image051.jpg

his handphone's camera is quite great! got macro function somemore!~

Image054.jpg  

Image058.jpg

n Tat's my valentine outfit!~

I love this outfit VERY VERY VERY VERY VERY VERY VERY VERY MUCHHHHHHHHHH!

Sherlyn 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(4) 人氣()

i was in this awesome shop with awesome lighthing selling awesome hats with awesome customers! lolzzz

DSC_0210.JPG

yeah! tat's the awesome couple in the awesome shop with awesome lighthing!

n......

here's the stupid gal with awesome hat at awesome shop with awesome lighting! lolzzz

DSC_0214.JPG

omg! i love this picture so much!!!! pls ignore my little hairy between my brow! we were just too kan jiong n wanted to finish the shoot faster so tat we dont get caught by the awesome shop's awesome sales gal!

DSC_0215.JPG  

but anyway...we still got caught =.="""

DSC_0211.jpg DSC_0212.jpg

now u know y i'm addicted to DSLR!!!!

OMG! I'm so wish that i could have a photographer follow me 24 hours every single day!! lolzzz 

super thx to the photographer! u know who is he! *i guess!*lolzzz

ohya!for the hat part...nope!! tat's not my hat! lolzz

i'm jz simply *borrow* from the shop!

lolzz

the most important is this outfit! i guess its my best cny outfit! i failed much this year! =,=" not really satisfy with my cny clothes!

except this!

see da bac~

tadahhh

Image801.jpg

no more DSLR :( but still nice rite? lolzzz! beh tahan!

muahaha!

n yeah! i wanted to share with u guys wer did i get tis top n oso....the oversized bow top!

still remember tis?

DSC07982.JPG

yeah! both of them r from the same boutique!

Rosso boutique at Bangsar!!!!

pic credits to Rosso Boutique

Here's a little peek of their boutique at bangsar~

 

DSC07987.JPG

DSC07988.JPG

DSC07989.JPG

DSC07990.JPG DSC07991.JPG DSC07992.JPG

they have lotsa awesome clothes! i cant really take pictures on their products...perhaps u guys can hop tat n take a look?

n...

last but not least...

my another DIY dress!

DSC07674.JPG

DSC07675.JPG  

I think it's nice!!!! :p

satisfy not? comment pls sweethearts darlings babies lovies!!~ :p


Sherlyn 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(6) 人氣()

OMG! I;m so in love with DSLR!!!!!!!

I decided not to edit all the photos this time cz i really love the result!

*except the gif effect n the smiley*

 

da kids~

I love their smile!! they r so cute! *it should be gif-ing! but i dont know y it doesnt gif sometime :(*

anyone can help? :p

anigif.gif

DSC_0103.JPG  DSC_0118.JPG

her hair so cute rite? owhh! i wan!!!!!

DSC_0110.jpg DSC_0112.jpg

brother n sister~ 6 & 9~

DSC_0121.jpg

da *change face sifu!* he can change his face every 5 minutes! lolzzz

 

da family~

DSC_0180.JPG DSC_0182.JPG DSC_0205.JPG  

DSC_0157.JPG

DSC_0158.JPG

DSC_0161.JPG

DSC_0162.JPG

DSC_0163.JPG

DSC_0165.JPG


n.....da couple!~

DSC_0168.JPG

DSC_0210.JPG

DSC_0220.JPG

years n years..they r still the same...pretty n handsome couple!!

n i really proud that of having them through out my life....

still the same...my family..my life.... :p

 

Last but not least.....da bear n da piggy~

DSC_0208.jpg

ugly 1 *up* n ugly 2 *down*

DSC_0187.JPG DSC_0191.JPG

da contrast! hope i din scare u away! muahahahah

DSC_0193.JPG 

DSC_0196.JPG

DSC_0197.JPG

你望着我却不不知我也一直望着你。。。我望着你的同时却不知你一直一直的看着我。。。ok la! i know! i ve got no sense on writing beautiful phase! =.="" muahahaha

DSC_0198.JPG DSC_0202.JPG DSC_0206.JPG

u can see this very rare one! cz we used to tarik each other's hair, cubit each other's hand, kick each other's leg inetead of feeding each other like so sweet =.="""

 

DSC_0194.JPG

n tat's the endless love story....

i love my family....n of course him.....da bear who always by my side!

I'm gonna miss this! seriously.....

I LOVE U GUYSSS!!!!!!!!

 


 


Sherlyn 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(5) 人氣()

*UPDATE*

SOLD to Nadhira~ Thx a lot gal :p

  

ALOHA!

Finally i'm back here!

Had been disspear from the blogsphere for quite sometime!

It's not bcz i dont have any access on internet...its jz bcz i FORGOT TO BRING MY STUPID CAMERA CHARGER BACK =.=""

but sometimes, the ti gong really sayang me! He/She gave me a BIG surprise!

yeah!

here we go!

LOVE THOSE GREENSSSS!

DSC_0001.JPG DSC_0006.JPG DSC_0054.JPG

Day 1 was a super fashion failure :( I hate my first day clothes!!!! SUPER HATE! It made me look so goddamn fat n stupid!

I can't even find a NEW SKIRT to pair it up! n i wore my old skirt instead! *shhhhh dont tell my ah ma arrrr! she will kill me ar!!!!*

DSC_0055.jpg DSC_0059.jpg

ya! now u know y i hate it? but i love the bow so much la!!!!

ANYWAY, I'm selling this red body con dress! =.="" lolzz worn only once! RM25 FREE POSTAGE~ wee wee

*BUY ONLY IF U R NOT AS DINOSOUR AS ME! :(*

ok la! to cover up all the mess, here r some that will bling ur eyes!

DSC_0067.JPG DSC_0042.JPG DSC_0051.JPG DSC_0057.JPG

nice o not!!!!

OMGGGG!!! I SUPER LOVE THESE PHOTOSS!!!!

SUPERRRRRRRRRRRRR THX TO THE PHOTOGRAPHER!

anyway, more to come!

tunetune!

n i promise!

such disaster wont happen again!

mamamia!!! cry!!!!!!!!





Sherlyn 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(4) 人氣()

M now blogging at Queensbay mall's border's starbucks!

Their Noir dark chocolate cake with dark chocolate surrounding dark chocolate cookie is way too awesome!

It's the 2nd of cny!

TIME PLS DONT PASS SO FASTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

I'm really enjoy my life now!

with da family...bf...kidsss....love is all around!

I wanted to take lotlotlotlotlotlottttt picture!!!!!! BUT THE PROBLEM IS...... I DID NOT BRING BACK MY CHARGER =.=""

but anyway..i've found a solution n hope tat it will success n give u guys a surprise!

ok..goin out again =.=""

happy cny guys!!!!!

I WAN ALL UR ANGPAU!!!! PLS SHARE WITH ME! LOLZZ =.="

will come up again wen i'm free n wen i get all the photos~ chao~


Sherlyn 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(1) 人氣()

I'm back to penang! yuho! home sweet home!

but anyway, i havent reach home yet...now blogging at Bear's house!

FYI, his house to my house took around 20 minutes including a RM2.60 toll! =.=""

n so sorry i should blog this out 2 days ago...i;m just way too busy!

preparing assignments, attend classes and the most important one...preparing presents!

I have so many great news here which were also a bad new for me :(

cny is coming 2 days time!

guess wat? da Ribbon mummy's birthday on 13 Feb, valentine on 14 Feb n Ribbon dad's birthday on 22 Feb!!!!!!

I'm really really DRY now! after buying few sets of cny clothes n presents! I've counted tat I'm actually spent around RM500+ for clothes!

I was kinda surprise with this figure cz i used to spend around 800+ for cny clothes which contain only few tops n 1/2 jeans!

So, yeah! Branded stuff is far away more expensive than boutique clothes! or maybe online clothes! lolzz

k la! finish mumbling!

n did u guys know tat i'm actually have a god sis?  

yeah! u will see her later :p

DSC07985.JPG

DSC07996.JPG

MY make up after 4 hours....still ok...didnt smudge much! i think it's the power of eyeshadow n liquid eyeliner!

DSC07999.JPG

It was a rainy day! Cant even see the KL tower! It's all covered up by those angry cloud!

ohya! our destination was.....Time square!!!!!!

n we found this cute little shop! express soup!

DSC08002.JPG

DSC08000.JPG

DSC08001.JPG

we tried one only! mushroom soup in bread! the soup was super awesome!!!!!

but the bread....=.="""" it's TOO THICK N TOO HARD!!! =.="""

RM7.90 each! quite expensive lo! but the soup is really nice!

  DSC08005.JPG

DSC08006.JPG

Times square nice deco!!!! the tanglung are so big!!!!! i'm so scare that it will fall down! lolzzz

  DSC08010.JPG

yo! say hi to ma sis! her name is Pei zhen~ I used to call her *jie*

DSC08009.JPG

me n piggybear!

n ooopsss! here;s another restaurant that we went!

Vivo_1.JPG

vivo american pizza!!!!

HIGHLY RECOMMENDED!!!!! SUPER DELICIOUS N CHEAP!!!!!

DSC08014.JPG

Another clearer pic of jie! cantik kan! nonono!!! u have no chance at all!!!She's married!!!! n her husband was like! OMG! super handsome!

hahaah n no!!!! he's not the one in the pic!! tat's her friend!

DSC08015.JPG

Tat's piggy n bear! i kinda love this pic! the lighthing was great! :p

DSC08013.JPG  

Their must-try item! Marshmallow ice chocolate!!!! my god! my sliver coming out!

 DSC08017.JPG

their cheese ham baked rice & spaghetti!!! 5 stars for it!

DSC08018.JPG DSC08019.JPG

see how well they baked the cheese!!!!! argggghhhhh n if not mistaken, its around RM10.90~

DSC08020.JPG

its time for the pizzza!!!!!! EXCITED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DSC08021.JPG

BBQ chicken, regular size, 6 pieces, RM18.90 Free 1 drink~ CHEAP RIGHT!

DSC08022.JPG

ooohhhhhhsoooooooooooyummmmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!

CHEAP N DELICIOUS!!!!! 5 stars 5 stars!

DSC08016.JPG

Let's end this post with piggy OVERSIZEDDDDDDDDDD BOW TEE! Love it much?

yeah! I'm gonna tell u wer i bought this top!

*I saw one famous Taiwan Fashion blogger wearing it before! n i fall in love at the first sight i saw it! I was like...korek all the money in my wallet just for this top! =.=""*

Sherlyn 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(2) 人氣()

Hi guys...hmm i'm not really good in make up..but i love make up so much!

cz it makes me feel secure n confidence!~

As requested, here are just my little sharing about my make up...

I dont wear this everyday but definately every outing! lolzz haha

cz it's the easiest make up tat i ever learned~

DSC00489.JPG

So, this is the make up that i want to share here~

Let;s get it started~

DSC08055.JPG

Here r all my weapons!

(1) Skin Food BB cream - strongly recommended

(2) Beauty Maker blusher (peach)

(3) Pinky girl double eyelid sticker ( I have big small eyes =.="")

(4) Majorlica Majorca's eyeshadow palette, Mascara, Liquid eyeliner and Eyeliner pencil

(5) Elianto's eyelashes curler

(6) Benefit's glossiness Lip gloss

(7) Fresh Look Brown Circle Lense

(8) MY fingerssss~ *I dont use tools cz i ve no money to buy yet! I know! its an excuse! =.=""*


So, i'll just skip the base as all u need to do is just apply the BB cream on ur face evenly.

Dont forget those important part such as ur eyebag, pimples or watever that u wish to conceal~

mj.jpg

My eyeshadow palette. Majolica Majorca~ I love this brand n tat's y u will keep seeing its name in this post~

DSC08036.JPG

First, apply B  all around ur eyelids~

DSC08038.JPGDSC08042.JPG

Second, apply C around the half end of ur eyelids~

DSC08045.JPG

Ceye.jpg

Dont forget to blend the center part so that it can mix well with the B color.


Third, apply D at the bottom of ur eyelids~

DSC08048.JPG

DSC08050.JPG

Dont forget to tap it so that it can blend well with the A & B color.


Fourth, apply A at the outer top part of ur eyelids n the inner part of ur eyes~

*This is for highlight purpose*

DSC08051.JPG

DSC08053.JPG

Fifth, It's time for eyeliner!

*Apply eyeliner using the pencil eyeliner at ur inner eyelid and ur tear line*

DSC07952.JPG

Then, use ur liquid eyeliner for the rest...

DSC07955.JPG

I use both as for pencil eyeliner, it helps to cover up those spaces that can;t be drawn by liquid eyeliner, such as lower eyeliner/tear line...n then, i use liquied eyeliner to enhance it n oso to prevent those liner that drawn by using pencil eyeliner will not smudge easily.

Sixth, Curl ur lash n apply mascara

 DSC07960.JPG 

Curl ur lash first before mascara~

Apply ur mascara in a zig zag way..this is to spread away the eyelashes so that they wont stick together..

This will make ur eyes look more bigger n doll-er! lolzz hahaha

ohya, dont forget ur lower lashes as well! curl it using the curler but in an opposite way n apply mascara...

Sherlyn 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(11) 人氣()

Hi hi everyone!

Nope! dont misunderstand that advertorial = paid tutorial!

NONONO! IT IS NOT PAID OR INVITED BY THE SELLER!

I volunteerily do this cz i found that the blogshop owner is too awesome!!!!!!

I mean, not just the owner, but their stuff, their homemade clothes etcetc! all cacthes my eyes so seriously! lolzzz

n yuhoo!! they gonna update with super great stuff tmw!!!!!!!


 Cat In Bowl *clickclick*

Worry all this cutie polka dots tights n bows being sold in a minute?

NAH!!!!! HERE's A SPECIAL PREVIEW JUST FOR U GIRLS!!!!!!!!

SERIOUSLYSUPERLYEXTREMELYSIBEHLY EXCITED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BH0007_all.jpg

BH008_02.jpg BH009_02.jpg BH010_fuschia.jpg

catinabowl@gmail.com

OMG!!!!! TONS N TONS N TONSS OF BOWSSS!!!! WALAO EH!!! THE LEOPARD PRINT ONE SIBEH NICE ARRRRRR IWANIWANIWANIWANIWANIWANIWANIWANIWANIWANIWANIWANIWANNNNNN!!!!!!

WAHHHH KACA SEMUA PECAH LIAO! LOLZZZ

 

cats2.jpg

catinabowl@gmail.com

YEAH!!! TAT'S THE TIGHT WHICH I DIE DIE OSO MUST GET ONE!!!!!!

U CAN SAY TOP SHOP INSPIRED OR TAIWAN FASHION INSPIRED OR ANYTHING!

ITS RIDICULOUSLY AWESOME!!!!!!!

N N N

I HAVE BOUGHT IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PING PING PIANG! KACA PECAH LAGI!

RM28 EACH! ARGHHHHHHHHHHH I CANT WAIT TO RECEIVE IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

os007_02_1.jpg os008_02.jpg

Polka n bow tights!!! RM20 each! *thick cotton*

The bows one currently ALL SOLD OUT!!!

wat a sad news :(

 

Next, im gonna share about the most special thing that i found in this blogshop!

yeah! It's their Cat's creation! *clickclick*

I've heard a lot of good feedbacks from those who ever purchased those dresses from them!

I've saved down some design that i really like!~

PS0012_fuschia.jpg

The first one should be their high waist poofy skirt!

RM41each for this design and RM44 each for floral design~

It's goddam hard to find this kind of skirt nowadays!

n they have tons of color choices....

excited not?! lolzzz

 

yet, another pretty dress!

cats3.jpg

Look so familiar rite?!

All pics credits to Hui Wen aka Revel In Me

yeah! the fashionista Hui Wen aka Revel in Me is wearing it!!!!!!!

I was melted once i saw her posting this outfit in her blog!!! n yes! i ve decided tat i m gonna get one for myself!

 

Here's another very familiar one oso! lolzzzz

Sherlyn 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(5) 人氣()

*Update : u can own my love updated!! Branded stuff at super affordable price! seed ck mng n etc ! clickclick*

 

Bet that u guys have seen me in blazer for couple of times already..

n...i jz cant wait to share this 2 cutie here!

I have 2 blazers, a cute one n a mature one~

so, here's the cute one!~

Little bowie blazer~

 DSC08023.JPG

Lighthing a bit bad....there r bow on each of the pockets!

DSC08024.JPG

close up of the bow! so cute right?

still remember tat i'm actually accidentally found this piece of blazer at one-U~

n it cost me RM55 only! consider cheap liao! but the quality is just moderate~ not really good i guess~

DSC08026.JPG

yeah! i always love blazer with this kind of colar~ nicer!

DSC08028.JPG

back slit which helps to correct one's body figure!*

cats.jpg

DSC04848.JPG

This blazer is longer compare with another one as below~

 

da poofy sleeve blazer~

DSC08029.JPG

this is the shorter one n which is also mature compare to the little bowie blazer~

DSC08030.JPG

ya! i told u i love this kind of colar!!!!! weee weee

DSC08031.JPG

vintage look alike button! so sad tat i m actually dont like the button! gonna take it off once i found others cute buttons~

DSC08032.JPG

yeah! the poofy sleeve! i love this kind of poofy as it makes my shoulder looks smaller~

DSC08033.JPG

the front part is actually longer than the back part~

This blazer is actually a bit too big for me...i cant wear it without button it....

the seller never told me that its a M size....i only know wen i received it!~ :(

DSC06702.JPG

during last year christmas~ i paired it up with cotton on singlet n cotton on leopard print skirt~

Image773.jpg

Image774.jpg

Image776.jpg

This is few days ago wen i wear to uni to overcome the winter class room which ended up a summer class room! =.=""

i tot it will be super cold like last time wen we used to! i dont know wat's the actual prob tat caused us so hot! =.="""

 

ps:

(1) I have added Blogshop review tag at my side bar. Feel free to click n visit~

(2) Basic/beginner make up tutorial coming up next~


Sherlyn 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(1) 人氣()

YUHOOO!!!

YEAH! BLOG'S VISITORS GONNA REACH 100K SOON!

It's a motivation for me to keep writing this blog...

I've been facing blogging bottle neck for a couple of times...However, i m glad tat i'm still here!

For my family, my friends, my readers n myself!

I'm gonna put more effort on this blog n share as much things that i can!

Thanks to all my friends, readers n family!

I love ya all much!

I was quite an anti-social person...Never even dare to hang out with friends or chat online...

This is due to the super-low confidence n super-afraid-ppl disease!

I cant really talk to others like wat i used to in my blog....i mean talk those that i really wan to talk!

Except my precious ckl & Blue angel n ji muissss Wei shan, pei shi, winnie!! I love ya all! I'm gonna miss u girls much after we graduate! *CRY*!!!!!!!!

Besides my ji muis n da bf, here r the only place that i can express all my feelings...

reading back the old archive...i found tat...i've been gone through different phases!

From an super ordinary girl who dont really know how to make herself look pretty until now....a girl who knows what's her weaknesses n know how to cover up all her weaknesses! *I mean in terms of fashion! I'm not really good in fashion...still have a lots of things to learn!~*

learnings never end! i'm gonna work hard! for my dreams, my family n da bf!

I love u all readers! especially janice, poh sian, theng theng, xiao xing n a lot more! u guys r all my friends!

Thanks for being here...hugssssss

 

ok! i shall stop all the emo-ness here!

n yesss!!!! 100k give away contest!!!!!

 

#1 Sherlynlicious make up pouch!!! *First Prize x1*

love1.jpg love2.jpg

 

#2 Sherlyn's hime vintage bow brooch!!! *Love Prize x 1 *

DSC06508.JPG

Conditions :

Answer questions below by leaving a comment here

1. What you like and dislike Sherlyn's blog? *I'm READY for the guns! no worries!*

2. Anything that you hope Sherlyn can share here.

 

*The first person who able to get the 100k visitor PRINT SCREEN and send to Sherlyn's email,

piggysherlyn87@yahoo.com , will stand a chance to get the yellow cutie quilted make up pouch!*

 

ps:

(1) Prizes may be added..Depends on participants!~ I'm still looking for pretty stuff as prizes :p

(2) Make up tutorial n boutique loves coming up soon! tunetune! :p

 

Love,

Sherlyn


Sherlyn 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(4) 人氣()

If u r following my facebook, u shall know that i went to Taipan's station 1 on Monday for singing rite?

n yuhoo! i wore my pink legging!

Image772.jpg

hehehe i love my beauty make blusher!!!!

Image768.jpg

oopss! havent ready yet!

Image769.jpg 

TADAH! Tat's my lovely pink legging!

n FYI, i bought this top dress 2 years ago at RM55!

I love it till death n i die die oso cannot find this kind of design anymore! sobsob!!!!

 

Ps : rushing off to singing gathering! yuhooooo


Sherlyn 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(4) 人氣()

yuuu so, after Singapore trip, i m actually roaring here n there as i almost forgot it was an anniversary trip n continue blaming da Bear for not bringing me for special dinner or wat~

haha

n to my surprise, he dont really do this always...he booked 2 tiny places @ Tao, Juru Auto city...

guess u guys from Penang will know this restaurant...

its a japanese buffet restaurant~ not actually buffet, cz the choices there r so little...most of the geng chao food have to order from the kitchen~

Image694.jpg

 

woo! i love my new cardi!

sorry for the low quality pictures as it was a surprise n i didnt bring any camera with me tat time...:(

n oso...i didnt got to dress up nicely!! :( i mean, it should be little black dress with bows behind rite? :( haha nvm la! atleast still got bow there~ ehehe

DSC00355.JPG

yeah! tao! not our uni tao cafe ok? this one far away better than our tao cafe =.=""


 DSC00356.JPG DSC00357.JPG

DSC00354.JPG

yeah! tat's how we order our food...it;s not like jogoya or tenji tat kind...which u choose n pick ur food urself...

there r waitress n waiters serving u perfectly! *like u r a famous singer or actor! haha lolzz kidding la!*

DSC00358.JPG

shashimi!!!! the salmon was super fresh!!!!!

DSC00359.JPG

scallop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i ate 6 of them! =.=""

DSC00362.JPG

abalone!!!!! we ordered around 3-4 plates if not mistaken! u guys should try this out!!!!! super yummy!

DSC00363.JPG

he ko bak~hmmm i dont know wat's its name neither in mandarin nor english ! =.="""

DSC00364.JPG

unagi!!!! arghhhh! i hate my hp;s camera! its so blur :(

DSC00366.JPG

da bear still cant get enough after plates n plates n platessssss! ordering his food using his TM gayish finger point =.="

DSC00367.JPG

fried prawnssss!

DSC00368.JPG

Bear's favourite lamb chop!

 

ok! camwhore time!

DSC00370.JPG DSC00371.JPG

lolzz

  Image696.jpg Image699.jpg Image703.jpg Image704.jpg Image706.jpg Image710.jpg Image713.jpg Image714.jpg Image716.jpg Image717.jpg Image718.jpg Image720.jpg Image721.jpg Image722.jpg

 

weeee! i cant believe it's 3 d!!!! 3 3 3 3 3 3333333333 d!

we still have long long way to go =.="

happy anniversary~ pheeeewwwit!

 

click here

2 years

nope! there isnt any 1 year post cz we start on 01012008 n then 01012009 n then now 01012010! weee wee


Sherlyn 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(4) 人氣()