这整个假期来,几乎每天都睡不好,因为真的有太多东西要准备了~而且下星期又要考试了,我的书,东都还没动耶~

更糟的是,我竟然买了好多好多的东西哦!一个假期里,都不懂花了多少钱啊!哈

The desease become more n more n more serious! even WORST!

Total translation to mandarin :病入膏荒!lolzzz

DSC00001.JPG

这就是我那病入膏荒的病了~不过我买的东西,都是我需要的哦!而且,这次所买到的,都是我很满意的东西,尤其是鞋子!朝喜欢这双鞋的!

下篇文章会介绍哦~ 嘻嘻

lolz...tis had spent me a mountain of $$$$$$$$$!

but all r the stuff tat i needed~ formal clothes, car accesories,slipper,hairband,bb cream n make up remover, *steling locker*?

DSC00002.JPG

看,我的宝贝,她好像生病了,一到家就躺在那里睡着了~ 好心疼~

owh my poor lil gal~ she is so tired after school! i love to kiss her wen she is sleeping~ she's jz so cute!

DSC00004.JPG

yahooo!!!终于被我找到了~好喜欢~

yeahhhh finally my lovely pinkish bowish lacey pouch!

 

从这里开始只供女生阅读,不过如果你有女友的话,然后又想帮她分担的话,可以继续阅读噢~哈

GUYS SHOULD STOP READING HERE! HAHA THE CONTENT IS NOT SUITABLE TO U! BUT IT MIGHT SUITABLE TO UR GF! HA

************************************************************************************************

DSC00005.JPG

这就是我的好朋友拉!

tis is my best friend!!!! i love tis after testing so many kind of *best friend*! ha

DSC00006.JPG

告诉你们,我的好朋友真的很好!每逢我不开心时,它总会安慰我,给我新鲜的空气,舒服的依靠,清爽的感觉。。让我没有一丝的烦恼哦~

我的好朋友身上总飘着清爽的薄荷味道,很舒爽!不过价格有点贵拉,大约一百左右!但它陪了我好久好久,所以就像介绍大家,我的这位*好朋友*哈

Thin n comfortable, wit nice herb smell....lolz i dunno how to describe it la~ but then it is really comfortable! u wont feel heavy or *pack* even for the first 2 days!!! but its kinda expensive! about RM100+ lolzzz nv ren ar....nv ren....

 

ps :可能会双语的朋友们会发现我写得华文与英文的意思都不一样,哈那是因为我分开2次来写,希望可以把当时的感觉写出来,而不是为了翻译而翻译,希望大家不要见怪哦~谢谢:p

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sherlyn 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()