yeap!!! It's day 4!!! Our Orchard day!

I've heard lotsa ppl saying tat Orchard is the most expensive location in Singapore!

n we tought we r not goin to buy anything since yeah...it's kinda expensive!

god knows, we bought the most at Orchard! =.=""

wll share wat we've bought in next post! wee wee

cats.jpg

yuyu~! princess crocs shoe!!!! so nice!!!!! planning to get one for baby, but it's WAY TOO EXPENSIVE! sob

DSC07270.JPG

Ion Orchard!!! with my princess hair! lolzzz fake one! n failed one!

DSC07221.JPG

if u happen to go Ion Orchard, take a look of their Bread Society! the breads were so nice n tempting!

i didnt got to take much pic cz we r not allowed to do so :(

DSC07230.JPG

 

y tis 2 fellow so ganjiong? wer r they goin???

...

.....

.........

............

..................

....................

tadah!!!!

   DSC07235.JPG

It's not an ordinary Christmas tree! wait n u ll see..

DSC07241.JPG

i love tis photo! meeeeemeeeeeee

DSC07243.JPG

teeedeeeee!! tat's how it looks INSIDE the christmas tree!!!

DSC07242.JPG

amazing!!!!!

DSC07251.JPG

yo! i m gonna fly!!!! lolzzzz

i hate my messy hair! thank god i ve cut it off!!!!

 DSC07278.JPG

da full house cotton on!!!

i tell u wat! i hope tat i can resist n dont buy anything from cotton on anymore!

the reason is, i have seen around 15 different girls wearing the same floral dress n some others such as leopard print dress n cotton on's slipper!

slipper is still ok cz not really obvious...but not the dress!

mail me if u wanna know which dress cz i dont wanna post it up!

DSC07277.JPG

i bought tis slipper cz my leg was freaking pain!!!!!

n tis shoe cost at s$5 purchase with purchase...i didnt buy anything there...n luckily there is a girl who willing to share with me so tat i can get it at s$5!

yuhoo!!!

it's comfy...dont worry!

DSC07260.JPG

i think tis is cute! true as well!

DSC07265.JPG

ei! dont qio my paper la!

DSC07266.JPG

poser =.=""" yeah! we bought a lot at Muji store!

ohya! tat's my new skirt from Bugis street! s$8 only! cheap right?

DSC07299.JPG

my love!!!!! Fererro Roche's christmas treeeeeeee!!!!

DSC07303.JPG

DSC07304.JPG

we donated some RM to him cz we dont have much s$ left T_T

Image525.jpg

wat a stupid expression! lolzzz

after that.....

countdown nite!!!!!!!!!

DSC07338.JPG DSC07339.JPG

Image540.jpg

everywhere were crowded with ppl!!! it's ppl jam..not traffic jam!!! orzzz

Singapore fireworkss!!!!!!

 

buying post coming up next~ enjoy the fireworkss!!!!!

Sherlyn 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(5) 人氣()


留言列表 (5)

發表留言
  • detectiveang
  • nice one!!
  • thx Mr.Bear~!

    Sherlyn 於 2010/01/14 02:24 回覆

  • Michele
  • Piggy hui lin, i love love love the pic wit u looking up in the Christmas tree n the lights coming down~~
    ur hands opening up like u touching the light from the skies~~ so so nice~
    can make it as an advertisement ad d~ ^^
    [*like* x (infinity times)]
  • haha!thx u baby!!!!!!! hughughug n love u!!!! yaya!!! i love tat pic too!!!!! Mr bear's photography skills improved a lot! lolzzz

    Sherlyn 於 2010/01/14 02:31 回覆

  • sharon bee
  • babe, i know which dresses from cotton on u r referring to!!!
    coz i bot the floral n leopard print dresses but never dare to wear them out now~~
    hahahaha
    luckily bot them under big slashed price, if nt heart pain leh...
  • haha! high five!!! but i didnt seen such incident in Malaysia yet! maybe i m in penang now n ter isnt any cotton on here! haha

    Sherlyn 於 2010/01/14 02:37 回覆

  • wen pink
  • wow the xmas tree is soooo beautiful! can go inside some more!! btw, i just added u on facebook :) happy new year!!!
  • hhe yaya! isaw u!!! ur profile pic really nice! hapy new year too gal! wee weee

    Sherlyn 於 2010/01/17 16:31 回覆

  • amanda
  • hey ion orchard has cotton on?
  • Ion orchard one is Rubi n cotton on is located at the underpass for MRT there. hehe

    Sherlyn 於 2010/01/17 16:33 回覆